»اطلاعیه :
انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات
سفر پیاده روی نیمه شعبان ۱۴۰۰ اطلاعیه ی شماره ی ۲

سفر پیاده روی نیمه شعبان ۱۴۰۰ اطلاعیه ی شماره ی ۲

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

سفر زیارتی پیاده‌روی نیمه شعبان ۱۴۰۰

 

 

انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات طبق روال سال‌های گذشته در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت “علیهم السلام” بیست و ششمین سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان را در ایام نیمه شعبان برگزار نماید.

 

اطلاعیه شماره ۲

از همه برادران درخواست می شود این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایند.

پس از بررسی لیست ثبت نام کنندگان اسامی افراد واجد شرایطی که در اولویت قرار گرفته اند تا تاریخ ۲۶  بهمن ماه تماس گرفته خواهد شد. این افراد حتما نکات گفته شده را به دقت مطالعه نمایند. ضمنا افرادی که در تاریخ فوق با آن‌ها تماس حاصل نشده است در صورت ایجاد ظرفیت با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

*نکات:

الف) مختصرا در مورد سفر: حمل و نقل: سفر به صورت دو سر هوایی خواهد بود اسکان: محل اسکان اتاق‌های ستاد بازسازی و یا هتل خواهد بود. وعده‌های غذایی به عهده کاروان خواهد بود و احتمال قوی از آن جا تهیه خواهد شد. پیاده روی: بخشی از مسیر نجف تا کربلا به مدت یک روز (حدودا ۱۰ کیلومتر) پیاده روی خواهیم داشت. جابجایی‌ها در عراق با اتوبوس می‌باشد. زیارت سامرا و کاظمین در صورت برقراری امنیت و مهیا بودن شرایط برقرار خواهد بود. کاروان دارای پزشک، روحانی و مداح می‌باشد. مدت زمانی سفر: طول سفر حدودا ۸ روز می‌باشد. بین بازه‌ی ۲۲م اسفند ۱۴۰۰ الی ۲م فروردین ۱۴۰۱٫ هزینه سفر: هزینه سفر باتوجه به شرایط فعلی و به علت رعایت پروتکل‌های کرونایی جهت حفظ سلامت زائرین گرامی بین بازه‌ی ۸ الی ۸ونیم میلیون تومان براورد شده که در دو قسط از زائرین گرامی دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است در صورتی که هزینه‌های سفر کمتر از میزان براورد شده شود، مابقی هزینه به حساب زائرین گرامی عودت داده خواهد شد.

ب (افرادی که اسامی آنها در لیست اصلی قرار گرفته از ۱۹ الی ۲۸ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به واریز قسط اول هزینه سفر یعنی مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال و ارائه مدارک اقدام نمایند.

مهلت قسط دوم نیز از ۱ الی ۱۰ اسفند ماه می باشد.

بانک ملت بنام انجمن توسعه علمی فرهنگی عتبات عالیات

شماره حساب: ۸۲۸۷۱۶۵۲۹۲

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۶۴۰۳۰۲۲۰۲

شماره شبا:IR930120000000008287165292

ج( مدارک مورد نیاز :

نکته : به علت الزامی بودن ارائه کارت واکسن الکترونیکی هنگام خروج از کشور تنها افرادی حق شرکت در کاروان را دارند که ۲ دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

نکته : فرم ستاد عمره و تعهدنامه محضری انجمن که باید با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کامل شود، صرف گواهی امضاء از سوی سردفتر کافی میباشد و نیازی به تنظیم مجدد سند نمی باشد

نکته: تمامی فرم ها در سایت انجمن قسمت اردوهای زیارتی فرم ها قابل دسترسی می باشد. –

د ( زائرین محترم توجه داشته باشند هرچند روز یکبار به این بخش از سایت مراجعه نموده و اطلاعیه های جدید را مطالعه نمایند

ه( برادرانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند در صورت نداشتن گذرنامه می توانند از امروز جهت درخواست گذرنامه به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند . در صورت دارا بودن گذرنامه حتما باید تاریخ انقضای گذرنامه خود را کنترل نموده و ۶ ماه از زمان سفر تا انقضای آن فاصله باشد . این افراد نیازی به ارائه فرم های فرم تعهدنامه محضری ستاد عمره دانشگاهیان و فرم تائیدیه معافیت تحصیلی ندارند .

و( برادرانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، در صورت نداشتن گذرنامه باید تمامی فرم ها را پر نموده و حتما ارسال نمایند و پس از آنکه انجمن برای ایشان مجوز خروج از کشور گرفت و به اطلاعشان رسانید، به پلیس ۱۰ + جهت درخواست گذرنامه مراجعه نمایند )) این مجوز خروج معادل همان وثیقه ای است که سازمان نظام وظیفه عمومی از افرادی که قصد خروج دارند، اخذ میکند . لذا دیگر نیازی به اقدام دانشجویان جهت گذاشتن وثیقه نیست .((

ز( برادرانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، در صورت دارا بودن گذرنامه نیز تمامی فرم ها را باید پر کنند و حتما ارسال نمایند این افراد حتما باید تاریخ انقضای گذرنامه خود را کنترل نموده و ۶ ماه از زمان سفر تا انقضای آن فاصله باشد و حتما گذرنامه، شناسنامه و یا کارت ملی را همراه داشته باشند .

ح( اداره گذرنامه تهران : تهران – خ . ستارخان – خ . شهرآرا – نرسیده به کلیسای آشوری پ – ۳۳

ط( طلاب و کارکنان دولت ) اعم از لشکری و کشوری ( و سربازان باید برای اخذ خروج از کشور و گذرنامه به کارگزینی و حفاظت محل کار خود رجوع کنند و از آن طریق اقدام نمایند و حتما فرم تعهد انجمن ) فرم شماره ۱ ( را پر کنند. انجمن هیچ گونه مسولیتی نسبت به این افراد در مورد خروج از کشورشان نخواهد داشت و تنها برای ایشان مانند دیگران ویزا اخذ خواهد شد . البته در صورت نیاز به ویزا.

آدرس جهت تحویل مدارک به صورت حضوری یا پستی: تهران پائین تر از میدان فلسطین نبش کوچه شهید فتحی ساختمان ۱۵۷ طبقه ۵ واحد ۳۷ کد پستی ۱۴۱۶۹۶۳۷۶۳ دفتر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات تلفن ۰۲۱۶۶۹۶۳۰۵۹

ی ( از همه عزیزان درخواست می شود در صورتی که سوال یا ابهامی برایشان مطرح بود با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند .

برادران:
آقای علیدوستی

۰۹۱۰۲۶۵۸۰۸۶
۰۲۱۶۶۹۶۳۰۵۹

خواهران :
۰۲۱۶۶۹۶۳۰۵۹

اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت ( Atabe.ir ) اطلاع رسانی خواهد شد .

 


 

سفر پیاده روی نیمه شعبان ۱۴۰۰ اطلاعیه ی شماره ی ۱

اسامی زوجین پذیرفته شده در مصاحبه ( لیست اصلی )

اسامی زوجین پذیرفته شده در مصاحبه ( لیست ذخیره )

 


نظر بدهید!!!

نظر شما برای “سفر پیاده روی نیمه شعبان ۱۴۰۰ اطلاعیه ی شماره ی ۲”

قالب وردپرس