»اطلاعیه :
انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات
سفر ‍پیاده روی عتبات عالیات نیمه شعبان ۱۴۰۰ ( اسفندماه )

سفر ‍پیاده روی عتبات عالیات نیمه شعبان ۱۴۰۰ ( اسفندماه )

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


سفر زیارتی پیاده‌روی نیمه شعبان ۱۴۰۰

 

انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات طبق روال سال‌های گذشته در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت “علیهم السلام” بیست و ششمین سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان را در ایام نیمه شعبان برگزار نماید.

 

امام صادق “علیه السلام” فرمودند: ((كسى كه قبر مطهّر امام حسين “علیه السلام” را در نيمه شعبان زيارت كند، حق‌تعالى گناهان گذشته و آينده‌اش را می‌آمرزد.)) (کامل الزیارات، ابن قولویه، صفحه ۵۹۹)

 

اطلاعیه شماره ۱

 

شرايط و ضوابط سفر :

 

  1. طبق برنامه درنظر گرفته شده، بخشی از مسیر نجف تا کربلا (به مدت یک روز) را پیاده طی می‌کنیم. لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.

  2. ان شاءالله سفر در بازه‌ی حدودی ۲۳ اسفندماه لغایت ۲ فروردین ماه و به مدت تقریبا ۸ روز برگزار می‌شود، لذا متقاضيان محترم بایستی برای کل این بازه آمادگي داشته باشند. تاريخ دقیق سفر متعاقبا اعلام مي‌گردد.

  3. هزينه شركت در اين سفر پس از بررسی‌های بیشتر در اطلاعیه بعدی ذکر خواهد شد و متقاضيان مي‌بايست آن‌را در دو مرحله قبل از سفر پرداخت نمايند. .شايان ذكر است در صورت انصراف در هرمرحله، هزينه‌هايي كه كاروان براي شما انجام داده از پول شما كسر شده و مابقي به شما برگردانده خواهد شد.

  4. به دلیل اوضاع کنونی کشور عراق، احتمال لغو سفر و یا تغییر هزینه سفر وجود دارد که لازم است ثبت نام کنندگان این مسائل را در نظر داشته باشند.

  5. تمامی زائرین گرامی باید حداقل دو دوز واکسن را دریافت کرده و کارت الکترونیکی واکسن (به زبان انگلیسی) و همچنین جواب تست PCR منفی (زمان انجام تست حداکثر ۴۸ ساعت قبل از حرکت) را در زمان حرکت همراه خود داشته باشند.

  6. متقاضيان محترم در نظر داشته باشند كه باتوجه به شرایط کرونایی، اسکان در سوئیت‌ و یا هتل خواهد بود و هرچند نفر در یک اتاق اسکان داده خواهند شد و اسکان زوجین همراه سفر به صورت جداگانه خواهد بود. همچنین به علت محدودیت‌های موجود بابت خروج زمینی، رفت به صورت هوایی و برگشت زمینی یا هوایی خواهد بود. زيارت بقاع متبركه شهرهاي كاظمين و سامرا درصورت مهیا بودن شرایطی امنیتی هماهنگ خواهد شد.

  7. از آنجا كه اين سفر در شرايطي تقريبا غير معمول برگزار مي‌گيرد و شامل پياده‌روي می‌باشد، متقاضيان دقت داشته باشند كه بايد از لحاظ روحي و جسمي مهياي اين سفر بوده و اگر مشكل خاص و يا سابقه بيماري دارند حتما در فرم ثبت نام با دقت و صداقت قيد نمايند و انجمن هيچ گونه مسئوليتي را عهده دار نمی‌باشد.

  8. اولويت ثبت نام با دانشجويان، طلاب (در حال تحصیل) و افرادی است که تا بحال به زيارت عتبات مقدسه عراق مشرف نشده‌اند. همچنين فارغ التحصيلان و سایر افراد مي‌توانند در اين كاروان ثبت نام نمایند.

  9. باتوجه به شرایط سفر و محدوديت‌هاي موجود از ثبت نام زوج‌هایی كه در دوران عقد مي‌باشند معذوريم.

  10. تجمع و حركت كاروان از تهران مي‌باشد. لذا تمامي زائران بايد براي روز حركت در تهران حضور يابند.

  11. در صورت عدم ارسال به موقع مدارك و يا ناقص بودن آن و همچنین عدم پرداخت به موقع هزینه سفر انجمن مختار است اینگونه افراد را از لیست حذف نماید.

  12. باتوجه به وجود برنامه پیاده‌روی در بخشی از مسیر نجف تا کربلا زائرین محترم باید دقت نموده و وسایل خود را حتی الامکان در یک کوله جمع نمایند. وظیفه حمل وسایل شخصی به عهده خود زائرین می‌باشد.

  13. باتوجه به خط مشی انجمن در طول سفر برنامه‌هایی فرهنگی درنظر گرفته شده که زائرین گرامی موظف به شرکت در آن‌ها می‌باشند.

  14. لازم به ذکر است اتباع غیرایرانی نیز امکان ثبت نام برایشان فراهم می‌باشد. این عزیزان حتما بعد از ثبت نام با دفتر انجمن تماس بگیرند و در فرم ثبت نام بجای کد ملی و شماره شناسنامه، شماره گذرنامه خود را وارد نمایند.

  15. پس از انجام قرعه کشی، اسامی از طریق این سایت Atabe.ir اعلام خواهد شد و اقدامات بعدی به اطلاع عزیزان رسانده می‌شود.

  16. به اطلاع می‌رساند انجمن عتبات عالیات اطلاع رسانی‌های خود را از طریق سایت و ارسال پیامک‌های انبوه انجام می‌دهد، لذا پیشنهاد می‌شود افرادی که ورودی پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی خود را مسدود نموده‌اند نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

  17. جهت ثبت نام می‌توانید از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۸ بهمن ماه از گزینه “اردوهای زیارتی” در بالای صفحه و سپس زیرگزینه “ورودی ثبت نام” اقدام نمایید.

  18. توجه داشته باشید زوجین محترم باید در قسمت همراه همسر هم زوج و هم زوجه ( به صورت جداگانه ) ثبت نام نمایند .

  19. اطلاعیه های بعدی از طریق سایت Atabe.ir منتشر خواهد شد. لذا ثبت نام کنندگان حتما هر چند روز به این سایت مراجعه کنند.

  20. در صورت نیاز جهت برقراری ارتباط از ساعت ۹ الی ۱۱ و ۱۴ الی ۱۷ با شماره ۰۲۱۶۶۹۶۳۰۵۹ تماس حاصل فرمایید.

     


    سفر پیاده روی نیمه ی شعبان ۱۴۰۰ اطلاعیه ی شماره ی ۲

     


نظر بدهید!!!

2 دیدگاه برای “سفر ‍پیاده روی عتبات عالیات نیمه شعبان ۱۴۰۰ ( اسفندماه )”

  1. مریم جهاندیده

    فوق‌العاده هست
    انشالله بطلبه ارباب بریم پابوسش
    بریم حرم امام آرزوهای محال 🥺🥺
    ا

  2. مریم جهاندیده

    ارباب بطلبه بریم زیارت

قالب وردپرس