»اطلاعیه :
انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات

سفر نیمه شعبان ۱۳۹۷

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بیست و سومین سفر پیاده روی نجف تا کربلا (نیمه‌ شعبان۱۳۹۷)

محمّد بن عبد اللَّه بن جعفر حميرى به سلسله روایت از حضرت امام صادق علیه السّلام نقل کرده که آن حضرت فرمودند:

كسى كه قبر مطهّر حضرت امام حسين عليه السّلام را در نيمه شعبان زيارت كند حق تعالى گناهان گذشته و آينده‌‏اش را مى‌آمرزد.

منبع: كامل الزيارت، باب هفتاد و دوم، حدیث نهم

انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات طبق روال سال‌های گذشته در نظر دارد، با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بیست و سومین سفر پیاده‌روی نجف تا کربلا، ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان را در ایام نیمه شعبان برگزار نماید.

قابل ذکر است انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات علاوه بر فعالیت علمی و فرهنگی در حوزه عتبات مقدسه، سالیانه در ایام اربعین، نیمه شعبان و عرفه زیارت پیاده‌روی نجف تا کربلا برای دانشجویان، طلاب و فارغ التحصیلان برگزار می‌نماید.

 

 

اطلاعیه شماره ۱۴: لیست تلفن های ضروری

لیست تلفن مسوولین

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه شماره ۱۳:لیست اسامی خواهران در اتوبوس

اتوبوس خواهران شماره یک  

اتوبوس خواهران شماره دو

 

 

 

 

اطلاعیه شماره ۱۲: اعلام زمان حرکت، محل تجمع و نحوه دسترسی جهت عزیمت به سفر:

مسجد کوی دانشگاه تهران واقع در امیر آباد شمالی، خیابان کارگر شمالی، رو به روی خیابان پانزدهم.
زمان: ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ ارديبهشت ماه
مسیر استفاده از وسایل نقیله عمومی برای رسیدن به مسجد کوی:
از ترمینال جنوب: ورود به مترو: خط یک، تعویض خط در ایستگاه دروازه دولت و ورود به خط ۴ (ارم سبز)، پیاده شدن در ایستگاه انقلاب . خروج از مترو، از ابتدای خیابان کارگر شمالی به سمت امیر آباد با تاکسی تا محل تجمع و یا کمی پیاده روی در خیابان کارگر شمالی و استفاده از اتوبوسهای امیرآباد (شهرك والفجر). پیاده شدن در ایستگاه مسجد کوی
از ترمینال غرب يا همان آزادي: ۱) ورود به مترو : خط ۴ (شهیدکلاهدوز) به سمت انقلاب. پیاده شدن در میدان انقلاب، از ابتدای خیابان کارگر شمالی به سمت امیر آباد با تاکسی….. و یا ۲) ترمینال اتوبوس‌های میدان آزادی: . خط بی آر تی آزادی – تهرانپارس . پیاده شدن در ایستگاه انقلاب. از ابتدای خیابان کارگر شمالی به سمت امیر آباد با تاکسی…..
از ترمینال شرق (تهرانپارس): بی آرتی : تهرانپارس به سمت میدان آزادی. پیاده شدن در ایستگاه انقلاب. از ابتدای خیابان کارگر شمالی به سمت امیر آباد با تاکسی…..
از فرودگاه مهرآباد : کسی که پول میده برای بلیط هواپیما، یعنی خیلی وضعش توپه، پس همون جا تو فرودگاه یه تاكسی یا اسنپی  يا …. بگیرید دربست تشریف بیارید کوی

 

 

 

 

اطلاعیه شماره ۱۱: زمان و مکان تجمع جهت حرکت 

زمان تجمع روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۴
مکان خیابان کارگرشمالی بالاتر از جلال آل احمد مسجد کوی دانشگاه تهران
خواهد بود.
زائرین گرامی تنها کوله های انجمن،  را به همراه خود آورده و از آوردن ساک و چمدان و وسایل اضافی خودداری کنید.
ضمنا زائرینی که هنوز کوله دریافت نکرده اند حتما با دفتر انجمن تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه شماره۱۰: نکات پزشکی مهم

هر گونه داروی خاصی را که مصرف می کنید، مقداری بیشتر از تعداد روزهای سفر حتما همراه داشته باشید.
داروی دو تا سه روز را در ساک دستی و بقیه آن را در کوله خود قرار بدهید.
هر گونه مشکل پزشکی خود را با کادر پزشکی اتوبوس خود مطرح نمایید.
دو آمپول ب ۱۲ ، دو آمپول ب کمپلکس، دو عدد سرنگ ۵ سی سی همراه داشته باشید.
اگر دچار بیماری حرکت (motion sickness) و یا همان بیماری ماشین هستید نیم ساعت قبل از شروع حرکت قرص دیمن هیدرینات مصرف نمایید و یا به کادر پزشکی مراجعه نمایید.
سه تا چهار عدد قرص سرماخوردگی، سه تا چهار عدد قرص مسکن و سه تا چهار عدد قرص ضد حساسیت مثل لوراتادین یا سیتریزین همراه داشته باشید.
خواهران یک برگ قرص مفنامیک اسید همراه داشته باشند.

 

 

اطلاعیه شماره ۹: لیست لوازم ضروری سفر

برای مشاهده لیست لوازم ضروری سفر از لینک زیر اقدام نمایید:

http://atabe.ir/wp-content/uploads/2018/01/لیست-لوازم-ضروری-سفر.pdf

 

 

 

 

 

اطلاعیه شماره ۸: تاریخ دقیق رفت و برگشت

به اطلاع کلیه زائرین محترم سفر پیاده روی نیمه شعبان ۹۷می رساند، با عنایت اهل بیت (ع) زمان حرکت از تهران روز سه شنبه ۴ اردیبهشت بعد از ظهر می باشد.
(لذا عزیزان شهرستانی باید ظهر سه شنبه در تهران حاضر شوند)
ساعت و محل تحمع اطلاع رسانی خواهد شد.
ضمنا زمان برگشت روز جمعه ۱۴ اردیبهشت از کربلا خواهد بود که ان شا الله صبح زود شنبه تهران خواهیم بود.

 

 

اطلاعیه شماره ۷:  جلسه توجیهی  خواهران

به اطلاع کلیه خواهران و زوجین میرساند جلسه توجیهی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در محل حسینیه هنر واقع در تهران، خیابان ۱۶ آذر، روبه روی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ برگزار میگردد.

حضور کلیه خواهران و زوجین ساکن تهران و البرز در جلسه الزامی است.

کوله های سفر در این جلسه توزیع می گردد.

کوله های زائران شهرستانی از طریق پست ارسال خواهد شد.

به همراه داشتن گواهی سلامت در جلسه الزامی است.

 

 

 

اطلاعیه شماره ۶: قابل توجه کلیه خواهران زائر نیمه شعبان

زائران شهرستانی می بایست تا تاریخ ۱۰ اسفند گذرنامه های خود را به همراه سه قطعه عکس سه در چهار به دفتر انجمن پست نمایند. لطفا زمان ارسال را به گونه ای تنظیم نمایید که گذرنامه ها تا ده اسفند ماه به دست ما رسیده باشد.

آدرس جهت ارسال گذرنامه و عکسها: تهران پائین تر از میدان فلسطین نبش کوچه شهید فتحی ساختمان ۱۵۷ واحد ۷ کد پستی ۱۴۱۶۹۶۳۷۶۳ دفتر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات تلفن ۰۲۱۶۶۹۶۳۰۵۸

زائران تهرانی در تاریخ های زیر می توانند حضورا برای تحویل گذرنامه و سه قطعهعکس سه در چهار مراجعه نمایند:

پنج شنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر

دوشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعد از ظهر

سه شنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعد از ظهر

آدرس جهت تحویل حضوری گذرنامه­ و عکسها: تهران پائین تر از میدان فلسطین نبش کوچه شهید فتحی ساختمان ۱۵۷ واحد ۳۷ دفتر خبرگزاری عتبات.  تلفن ۶۶۹۶۸۲۱۴ و ۶۶۹۶۸۲۱۲

 

 

اطلاعیه شماره ۵: زائرین محترم توجه داشته باشند، مهلت واریز قسط دوم یعنی مبلغ ۴۰۰ هزارتومان باقی مانده تا ۱۶ اسفندماه می باشد.

 

 

اطلاعیه شماره ۴:  اعلام اسامی و  نحوه واریز وجه و تکمیل مدارک

از کلیه عزیزان اعم از خواهران، برادران و زوجین تقاضا میکنیم که متن اطلاعیه ها را بطور کامل و دقیق مطالعه نمایند، پاسخ کلیه اطلاعات مورد نیاز شما و سوالات احتمالی شما در متن اطلاعیه ها قید گردیده است.

 

 خواهران

برای مشاهده اطلاعیه خواهران و اسامی از لینک زیر اقدام نمایید.

http://atabe.ir/wp-content/uploads/2018/01/اطلاعیه-خواهران-نهایی-شعبان-۹۷٫pdf

برادران

برای مشاهده اطلاعیه برادران  و اسامی زائران از لینک زیر اقدام نمایید.

 

http://atabe.ir/wp-content/uploads/2018/02/اطلاعیه-برادران-نیمه-شعبان-۹۷-اصلی.pdf

زوجین:

با همه زوجینی که برای سفر انتخاب شده اند تا ۲۵ بهمن ماه تماس گرفته خواهد شد. عدم تماس تا این تاریخ به معنای عدم حضور شما در لیست زوجین منتخب است. بنابراین خواهشمندیم در این زمینه سوال نفرمایید.

برای دسترسی به فرم­ها می­توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

فرم ها

 

 

اطلاعیه شماره ۳: ثبت نام نیمه شعبان از روز شنبه ۲۳ ام آغاز شد و تا ۳ بهمن ادامه خواهد داشت. برای ورود به صفحه ثبت نام از طریق لینک زیر می توانید اقدام نمایید.

 

اطلاعیه شماره ۲:با عرض پوزش ثبت نام از فردا ۲۱ ام آغاز خواهد شد.


 

اطلاعیه شماره ۱: شرايط و ضوابط سفر
۱) برگزاري اين اردو زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام ميگيرد .تمامي زائران از بيمه و ويزاي اين سازمان بهره مند ميشوند، اما ارز مسافرتي به كاروان تعلق نميگيرد.
۲) طبق برنامه، مسیر نجف تا کربلا که در حدود ۹۰ کیلومتر میباشد را پیاده طی میکنیم. لذا اگر مشکل خاص جسمانی دارید حتما دقت داشته باشید و قبل از تایید نهایی ثبت نام با مسئولان در میان بگذارید.
۳) بازه زمانی برگزاري سفر حدودا از ۱تا ۱۳ اردیبهشت ماه ميباشد، لذا متقاضيان محترم بایستی برای اين تاريخ آمادگي داشته باشند. تاريخ دقیق سفر متعاقبا اعلام ميگردد.
۴) با توجه به نوسانات قيمت ارز و همچنين عدم قطعيت درباره ي بعضي شرايط اردو، علی الخصوص در این چند وقت اخیر که کشور عراق در شرایط بحرانی قرار داشته و دارد، هزينه شركت در اين سفر علی الحساب ۸۵۰  هزار تومان اعلام ميشود که در دوقسط دریافت می گردد. شايان ذكر است در صورت انصراف در هر مرحله، هزينه هايي كه كاروان براي شما انجام داده است (هزينه هايي چون : تهيه ويزا ، هماهنگي اسكان عراق ، رزرو اتوبوس ايران و عراق و….) از پول شما كسرميگردد و مابقي به شما برگردانده خواهد شد.
تذكر : به دلیل اوضاع کنونی کشور عراق، احتمال لغو سفر و یا تغییر هزینه سفر و تغییر وسیله نقلیه از اتوبوس به هواپیما وجود دارد که لازم است ثبت نام کنندگان این مسائل را در نظر داشته باشند. تصمیم گیری در مورد این مسائل در آینده انجام خواهد گرفت.
۵) متقاضيان محترم در نظر داشته باشند كه محل اسكان در حسينيه هاي عراق ميباشد. حسينيه هاي عراق محدوديت هاي بسيار زيادي در حوزه امكانات بهداشتي، برق,  سيستم سرمایشی و ….. دارند كه باعث بروز مشكلات عديده اي مي شود. در ضمن اگر توفيق زيارت بقاع متبركه شهرهاي كاظمين و سامرا نصيبمان گردد، اسكان در اين شهرها در حرم هاي مطهر ميباشد.
۶) از آنجا كه اين سفر در شرايطي تقريبا غير معمول انجام ميگيرد كه شامل پياده روي و تحمل گرماي عراق و حضور در يك جمعيت بالاي ۵ ميليوني است، متقاضيان دقت داشته باشند كه بايد از لحاظ روحي و جسمي مهياي اين سفر باشند، و اگر مشكل خاص و يا سابقه بيماري دارند حتما در فرم ثبت نام با دقت و صداقت قيد نمايند، در غير اينصورت انجمن هيچ گونه مسئوليتي در قبال شما ندارد.
۷) اولويت ثبت نام با دانشجويان و طلابي (در حال تحصیل) زیر ۳۰ سال است كه تا بحال به زيارت عتبات مقدسه عراق مشرف نشده اند. همچنين فارغ التحصيلان ميتوانند در اين كاروان ثبت نام كنند. مجددا تاكيد ميشود كه يكي از اولويت هاي اصلي براي ثبت نام عدم تشرف تا به امروز ميباشد.البته محدودیتی برای ثبت نام افرادی که سابقه سفر دارند، وجود ندارد.
۸) به دليل محدوديت هاي سفر و وظايفي كه براي زوج هاي جوان در نظر گرفته ميشود كه حتما بايد آنها را انجام داده و در امور اجرايي كاروان كمك نمايند، از ثبت نام زوج هاي جواني  كه در دوران عقد ميباشند معذوريم، همچنين زوج هاي جوان در نظر داشته باشند كه محل اسكان ایشان از يكديگر جدا ميباشد. توجه داشته باشید که زوج ها حتما باید هردو (خانم و آقا) جداگانه در قسمت زوجین ثبت نام نمایند.

 ۹) حداقل يكي از زوجين بايد شرايط ثبت نام كنندگان را داشته باشد، در غير اينصورت ثبت نام صورت نميگيرد.
۱۰) حركت كاروان از تهران مي باشد. لذا تمامي زائران بايد براي روز حركت در تهران حضور يابند.
۱۱)  مسئوليت عدم ارسال به موقع مدارك و يا ناقص بودن آن و همچنین عدم پرداخت به موقع هزینه سفر به عهده متقاضي ميباشد و انجمن در برابر حذف افراد از اردو بر اساس مطالب مذكور مختار است.
۱۲) استفاده کردن از كوله هماهنگ انجمن بعنوان ساك براي كل زمان سفر و تکمیل كردن فرم تعهدنامه انجمن لازم الاجرا ميباشد.

۱۳) اطلاعیه های بعدی از طریق سایت atabe.ir یا از طریق کانال تلگرام https://t.me/atabe95   منتشر خواهد شد. لذا ثبت نام کنندگان حتما هر چند روز به این صفحات مراجعه کنند.

 ۱۴) اتباع غیرایرانی نیز امکان ثبت نام برایشان فراهم می باشد. این عزیزان حتما بعد از ثبت نام با دفتر انجمن تماس بگیرند. و در فرم ثبت نام بجای کد ملی و شماره شناسنامه، شماره گذرنامه خود را وارد نمایند.

 ۱۵) پس  از انجام قرعه کشی اسامی در همین قسمت و در کانال تلگرام https://t.me/atabe95    اعلام خواهد شد و اقدامات بعدی به اطلاع عزیزان رسانده میشود.

 ۱۶) با توجه به اینکه انجمن عتبات عالیات بسیاری از اطلاع رسانی هایش را از طریق پیامک انجام می دهد لذا افرادی که ورودی پیامکهای انبوه و تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

۱۷) جهت ثبت نام می توانید از تاریخ ۲۰ دی ماه  لغایت ۱ بهمن ماه از گزینه “اردوهای زیارتی” در بالای صفحه و سپس زیرگزینه “ورودی ثبت نام” اقدام نمایید.

نظر بدهید!!!

52 دیدگاه برای “سفر نیمه شعبان ۱۳۹۷”

  1. م

    سلام
    این که در زمان کنکور ارشده!!!! 😂😂😂😂

    • مدیر سایت

      علیکم السلام. به ما که نباید اعتراض کنید چون پیاده روی در نیمه شعبان انجام میشه باید به سازمان سنجش بگید ازمون که در ایام نیمه شعبانه!

  2. پری ^__^

    سلام موقع ثبت نام فیلد خانم مجرد یا غیره باز نمیشه . برای من دوستام اینطوری هست فکر کنم سایت مشکل داره . لطفا یه.بررسی کنید خداقوت.

    • مدیر سایت

      سلام علیکم. بله مشکل هست ما هم چون میدونستیم یه مشکلی هست اطلاع دادیم خدمتتون که ۲۱ ام برای ثبت نام اقدام بفرمایید. متشکریم

  3. @

    سلام وقتتون بخیر.امروز که۲۱امه پس چرا سایت باز نیست؟!!!

    • مدیر سایت

      علیکم السلام. متاسفانه علی رغم تلاشهامون مشکل سایت رفع نشده و ان شالله در صدد هستیم تا شنبه مشکل حل بشه. دعا بفرمایید که حل بشه و ما هم شرمنده شما نباشیم.

      • @

        انشالله که مشکل حل بشه ولی خب حالا عجله ای هم نیست.فقط انشالله هر روزی شروع ثبتنام بود همون ده روز رو برای ثبتنام مهلت بذارید.اجرتون با امام حسین

  4. علی

    اقا هنوزم درست نشد نیمه شعبان کربلا؟ثبت نام…؟؟؟

  5. منتظر

    سلام.
    اگه همچنان سایت مشکل داره لطف کنید از طریق دیگه این ثبت نام رو انجام بدید. تا کی باید تکلیف نامشخص باشه

  6. زایر انشاالله

    سلام علیکم
    ی سوال من ثبت نام کردم گفت اطلاعات شما ثبت شد، ولی دوباره که وارد میشم اطلاعاتمو نشون نمیده
    اشکال از ثبت نام من هست یا سایت مشکل داره؟

    • مدیر سایت

      علیکم السلام. نگران نباشید. لطفا شماره شناسنامه و کد ملی و نام و نام خانوادگی تون رو بفرمایید من چک میکنم. ضمن این که بفرمایید کدام گزینه رو برای سفر انتخاب کرده اید؟ متشکرم.

      • زایر انشاالله

        سلام علیکم

        ………………….

        • مدیر سایت

          علیکم السلام. شما رو ثبت نام کردم لطفا با کد ملی و شماره شناسنامه برید و اطلاعات فرمتون رو ویرایش کنید. به جای همه گزینه ها کلمه زائرنوشته شده است خودتون همه رو اصلاح نمایید.

          • زایر انشاالله

            دستتون درد نکنه،انجام دادم
            ببخشید تشکرش دیر شدا…..اجرتون با امام حسین ع

          • مدیر سایت

            خواهش میکنم ان شالله روزی تون بشه ما رو هم دعا کنید

  7. منتظرالمهدی

    سلام.خداقوت.همه چیز عالیهه فقط هزینش خیلی زیاده.ما دانشجوییم😢امکان تخفیف نداره..

  8. ملیکا

    باسلام من خیلی دوست دارم سال دیگه کربلا باشم

    • مدیر سایت

      علیکم السلام.کیهکه دوست نداشته باشه!!؟
      ان شالله روزیتون بشه
      واسه ما هم دعا کنید

  9. zf

    سلام
    خواهشا روزهای سفر و کاهش بدید ۱۳ روز مرخصی گرفتن واقعا سخته من عرفه توفیق داشتم باشما اومدم عالی بود عاااالی
    نیمه شعبانم خیلی دوست دارم بیام ولی ۱۳ روز پیاپی نمیتونم مرخصی بگیرم
    لطفاااااااااا

    • مدیر سایت

      علیکم السلام. بازه اعلام شده بازه احتمالی سفر هست و نهایتا ۱۱ روز میشه منتهی الان مشخص نمیتونیم بکینم تاریخ دقیق رو

  10. علی

    با سلام و خدا قوت
    برای اعتکاف نیمه شعبان و پیاده روی نیمه شعبان امکان ثبت نام وجود دارد؟

    • مدیر سایت

      سلام. ممنون از محبتتون.
      البته اعتکاف رجبیه و پیاده روی نیمه شعبان
      برای ثبت نام اعتکاف رجبیه که با آقای محمدی تماس بگیرید به شماره ۰۹۱۱۹۱۱۵۸۴۶
      و برای نیمه شعبان لطفا برید در قسمت اردوهای زیارتی، ورودی ثبت نام، فرم مورد نظرتون رو انتخاب کنبد و ثبت نام کنید در این مورد بعد از پایان مهلت واریز وجه اول در صورت انصراف سایرین با شما تماس گرفته میشه. موفق باشید

  11. ابراهیم

    باسلام یکی ازدوستان بنده تازه متوجه شده ومیخواد ثبت نام کنه؛باتوجه به اینکه بازه ی زمانی ثبت نام تموم شده آیا امکانش هست؟

    • مدیر سایت

      علیکم السلام. میتونند از طریق اردوهای زیارتی قسمت ورودی ثبت نام ، ثبت نام کنند منتهی اسمشون در لیست ذخیره قرار میگیره

  12. رضا ایمانی

    ولی خایی سایتتون خیلی باحال شده
    چی بود بابا اون سایت قبلی
    اطلاعیه ها یه جا بود، ثبت نام یه سایت دیگه بود، اسامی پذیرفته شده یه جا بود
    اینجا تر تمیزه

  13. mah

    salam. kibord moshkel dare farsi nashod poozesh. man alan mitonam sabtenam konam? ghablan ba atabe karbala omadam moshkeli nadare? to in sharayet hichi mesle ziarate arbab baram lazem nist… ya zahra…

    • مدیر سایت

      سلام علیکم. بله میتونید ثبت نام کنید، البته جا باشه درلیست قرار میگیرید.

    • mah

      سلام
      چقدر احتمال داره بنده که از قرار معلوم نفر آخر در ثبت نام کننده هام مشرف بشم؟ ببینم اگر امیدی هست لااقل بدونم و فکر هزینه اش باشم.

      • مدیر سایت

        احتمال ثبت نام نفر اول با نفر آخر کاملا برابر است و زمان ثبت نام، اولویتی برای ثبت نام کننده ایجاد نمیکند

  14. مه

    سلام
    سال نو مبارک. میشه لطفا بفرمایید چقدر احتمال داره بنده که از قرار معلوم نفر اخر لیست ذخیره‌ام!!!!! مشرف بشم؟؟؟

    • زهرا روددهقان

      سلام علیکم. سال نو شما هم مبارک.
      اگر از برادران هستید خیلی احتمالش زیاده اگر از خواهران هستید ظرفیتمون تکمیل شده و به این بستگی داره چند نفر دیگه بیان ثبت نام کنن اگر تعداد به حدی برسه که یه اتوبوس دیگه بتونیم اضافه کنیم در خدمتتون هستیم وگرنه ظفیت تکمیل شده. آخر این هفته روشن میشه ان شالله وضعیت

  15. سدره

    من ثبت نام نکردم ولی دوس دارم بیام

    • زهرا روددهقان

      سایت بازه ثبت نام کنید احتمال این که یه اتوبوس به خواهران اضافه بشه هستش ولی قولی نمیدیم

  16. مه

    سلام من هنوز امید داشته باشم؟ کربلا.‌‌‌‌‌………

    • زهرا روددهقان

      علیکم السلام
      اگر به ما میخواید امید داشته باشید نه!
      اما به امام حسین همیشه امید داشته باشید

  17. مهتاب رجبیان

    سلام. می خواستم بدونم که دیگه احتمال ثبت نام جدید ندارید!؟

    چون من خیلی دوست دارم این سفر رو بیام.

  18. عباس

    سلاااااااااااااااااااااااااااااام
    حااااااااااااااااااال شما؟ خوووووووووووووووووبین جناب پاسخگو؟
    سال نوتون مبااااااااااارک
    پوسته جدید سایت هم مبارک باشه
    سالی چند بار از شهر ما رد میشین یه بارم تشریف بیارید خونه ی ما
    راستی فلشتون هنوز کار میکنه. سابقه نداشته فلش دست من اینقدر دوام بیاره خخخخخ

    • مدیر سایت

      سلام علیکم جناب عباس خان. سال نو بر شما هم مبارک الهی پر از خیرات و برکات باشه براتون. واقعا شما خیلی بامعرفتی دمتون گرم که میاید و یه سلامی میدید و میرید. احسنت بر شما
      الحمدلله که فلش کار میکنه آبروی ما رو نبرده
      تهش شما یه بار هم با ما سفر نیومدیدا، آمارتون رو دارم……

  19. ذخیره

    سلام علیکم
    من خودم اسمم جزو اصلی هاست ی خانم هستند که ۴۵سالشونه و البته دانشجوی ارشد دانشگاه علامه هستند ایشون رو میشه اسم بنویسه برای ذخیره؟
    چکار باید بکنیم؟

    • مدیر سایت

      سلام علیکم. نه متاسفانه. اصلا جا که نداریم و نکته بعدی این که ایشون شرایط سفر رو که ما در سایت اعلام کردیم رو ندارن

  20. دخترهسماده

    سلااااااام
    به به سایت چه عالی شده
    خسته نباشیییید واقعا خدا قوت
    نیمه شعبان رفتید کربلا سلام ما رو هم خدمت ارباب و امیرالمونین و باقی ائمه اگر زیارت کردید برسونید
    خیلی خیلی التماس دعا 🙁

    • مدیر سایت

      ععععععلللللللیییییکککککممممممم السلام
      به به …..
      بهتون خیلی مدیونبم شما واسه این مجموعه خیلی زحمت کشیدید. از طرف مجموعه بنده از زحمات شما قدردانی میکنم. ماجور باشید

  21. !

    ‎سلام
    ‎اوقات بخیر و سلامت
    ‎این سفر نیمه شعبانی کربلای هیچ سال نرفته ی تجربه نکرده باید داستانی داشته باشه
    ‎البته داستان بلندبالای ذیل! برداشت آزادی هست از سال های سفرهای روزی نبوده حسرت شده به دل، و صرفا تاکید می شود که صرفا جهت تقریب اذهان! میباشد.
    ‎بچه تر که بودیم توی جمع دوستان و همکلاسی ها تولد یک دوستی که میشد یک بحران فکری شکل میگرفت که آیا من هم دعوت میشم به جشن تولد ؟!
    ‎جواب بستگی به متراژ صمیمیت در رابطه دوستی داشت،
    ‎ به اینشکل که هرچه دوست تر بودید و صمیمی تر احتمال دعوت شدن بیشتر بود و خب نگفته واضحه اگر رابطه تا حد همکلاسی بودن و اینها خلاصه میشد خب شانس برای ورود به جمع جشن تولد کمتر.
    ‎اما یک فاکتور و در واقع فیلتر! مهم تر هم وجود داشت و اون مادر دوست مورد نظر بود، اگر از نظر مادر دوست مورد نظر شما دوست موجهی می بودید نور علی نور بود…
    ‎حالا این دغدغه ی بچه تری توی این چند سال و خصوصا این سال تر! در ایام سفر نیمه شعبان ذهن رو به شکل دیگه ای به چالش می کشونه…
    ‎”السلام علی ساکن کربلا”
    ‎کربلا خانه ی حسین است اما صاحبِ خانه شخص دیگری…
    ‎خانه برای حسین و صاحب خانه مادر حسین است
    ‎حالا تولد فرزندی است
    ‎عزیز دردانه ی مادر خانه
    ‎جشنی در پیش هست مفصل و
    ‎برای همچون جشنی قطعا این فرزند دوستانش که دوستان خوبش که دوستان خوبترش را گلچین خواهد کرد و دعوت.
    ‎و مادرش هم از آنجا که روی فرزندش بسیار حساس است حواسش هست که مبادا کسی وارد خانه و جشن بشود که احیانا کدورتی میان او و فرزندش وجود داشته
    ‎و از آنجا که قطعا فرزنداین مادر بسیار مهربان تر از آنست که کسی از او برنجد پس قطعا این مراقبت از سمت مهمان ها باید باشد…

    ‎هرچند داستان به درازا کشید اما تو خود حدیث روضه بخوان ازین مجمل!
    ‎خلاصه ی سخن عریض و طویلم این باشه
    ‎دوستانی که به مهمانی همچو فرزند و مادری راه پیدا می کنید منت بر سر جامانده ها می گزارید یک سلامی هم به صاحب و ساکن و فرزند خانه برسونید و عرض دلتنگی بسیار که اگر چه ما در حق دوستی شما کوتاهی کردیم که در ازای نعمتی چون شما جز مودت في القربی از ما نخواستند … اما خب هنوز چشم امید هست که…
    ‎عادتکم الاحسان
    ‎و سجیکم الکرم

    ‎+نسبت به دوستانی که مشرف میشن این حرف از جامانده همیشگی جسارته اما بگم که نگفته نمونه دوستان حواستون باشه
    ‎در همچو میهمانی بقول بزرگان مبادی آداب رو رعایت کنید!
    ‎شما الانه بیشتر توی چشم هستید و زیر ذره بین مادرِ دوستِ عزیزتر از جان
    ‎سعی کنید با رفتار و اخلاقی در شان و انتظار مادر که خودتون بهتر می دونید 🙂 ظاهر بشید که می شید ان شاالله تا برکات و آثار بعدیش رو ببینید و ما هم فقط ببینیم و هی حسرت بخوریم 😐

    ‎امضا:
    ‎خیلی حرف زدم
    ‎سفر به خیر و برکت

    • مدیر سایت

      ممنون از بیان نکته مهمی که از نگاه خلاقانه ای مطرحش فرمودید. خیلی عالی.
      توفیق داشته باشیم نائب الزیاره و دعاگوویتان هستیم…
      التماس دعا

قالب وردپرس