»اطلاعیه :
انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات

حیات طیبه

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

همه اون‌هایی که میاین به این وب سایت یا کربلا رفته‌ان یا میخوان کربلا برن، یه جورایی میخوان با بقیه یه فرق مهم داشته باشن، میخوان بگن ما میخوایم دنباله رو امام حسین علیه السلام باشیم، میخوان نشون بدن که عاشق اهل بیت علیهم السلام هستند،  میخوان شیوه زندگی‌شون رو در مسیری قرار بدن که رضایت اهل بیت علیهم السلام رو به همراه داشته باشه، میخوان یه جوری زندگی کنن که اهل بیت علیهم السلام بگن، به به! ببینید ای اهل عالم، این‌ها محبان ما هستند، این‌ها زینت ما هستند ……

بنابراین یه کربلایی عاشق، یه شیوه‌ای رو برای زندگیش انتخاب می‌کنه که همه چیز در اون درست و درمون باشه، شیوه‌ای که جسم و روحش رو در حالت وقایه (حریم نگه‌داری نسبت به خدا) قرار بده، شیوه‌ای که در اون گفتن و نگفتن، شنیدن و نشنیدن، دیدن و ندیدن، رفتن و نرفتن، خوردن و نخوردن، خوابیدن و نخوابیدن، محبت کردن و متنفر شدن، وصل شدن و رها شدن، انجام دادن و انجام ندادن،…. اصلا بودن و نبودن برایش با محوریت حکم خدا رقم بخوره، ما اسم این شیوه از زندگی رو میذاریم حیات طیبه یعنی سلامتی، امنیت و آرامش داشتن، یعنی قدم به قدم با حضرت اباعبدالله علیه السلام همراه شدن، عقب نماندن و جلوتر نیفتادن، یعنی حسینی زیستن و حسینی جان دادن، حیات طیبه یعنی همه ابعاد زندگی‌‌ را با اهل بیت علیم السلام منطبق کردن و در یه کلام در مسیر قرب به خدا حرکت کردن.

                       

حیات طیبه قراره از این به بعد هر بار با معرفی یکی از جنبه‌های این نوع زندگی و با بیان مثال‌هایی از سبک‌های زندگی‌ اهل بیت علیهم السلام، پیامبران و علماء و …. پیام‌آور سلامت در همه ابعاد زندگی برای همه آنانی باشد که عشق به اهل بیت علیهم السلام را در سینه دارند و می‌خواهند در این مسیر زینت باشند برایشان.

 

يا مَعْشَر الشِّيعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَينا کونُوا لَنا زَيْناً وَ لا تَکونُوا عَلَيْنا شَيْناً

اي شيعيان، شما به ما منسوب هستيد، پس مايه زينت ما باشيد نه مايه آبرو ريزي ما

امام صادق علیه السلام

نظر بدهید!!!

نظر شما برای “حیات طیبه”

قالب وردپرس